Glitter Text
Make your own Glitter Graphics

Tuesday, July 14, 2009

Barang Ku Sudah Sampai

Posted by Peah

Gambar pun ambil ala-ala kadar aje sebab takut terkantoi

Berjumpa lagi kita ya.....Hari ni hati aku gumbira sangat sebab dapat barang yang ditunggu-tunggu dari Ronastore. Thanks so much Ana n Rose. Barang sudah diterima in Tip Top Condition. Yang paling seronok sekali terima kasut Crocs Prima aku. Selain dari beg pegi pasar yang pakcik aku bagi, inilah Crocs kedua aku. Nasib baik muat. Kalau tak muat terpaksalah aku tolak kat anak-anak aku yang kaki depa kiut miut ala-ala saiz kaki anak gajah gitewww...hehehehe... Biar beli besar asal semua boleh pakai dari beli terkecik sape-sapepun tak boleh pakai. Kasut Stuart Weitzman yang beli tempohari tu haku buat pekasam aje...hari-hari aku tengok aje kasut tu...tapi apa nak buek...x leh muat....huhuhu.... Nak cari orang yang boleh muat kaki entah bila kan ku temui...sedih..edih.. Antara barang-barang yang aku cekup kat Ronastore:-

i. Crocs Prima,
ii. Liz Claiborne Shoulder Bag (1 hitam, 1 brown),
iii. LC Paisley Long Purse (favourite aku kalau bab paisley ni...),
iv. Crocs Islander laki aku belum sampai lagi (on the way lah agaknya tuuuu),
v. Beg Hannah Montana

vi. 2 lagi beg tangan LC yang aku belum bayar lagi (masuk buku 3 5...hahahaha)


Ehhh... lupa pulak nak citer pasal DVD Korea yang aku dah terima dari Tulipx....Sori Tulipx...Terforgotlah.... Citer Korea ni aku tak tau pasal apa tapi kalau Tulipx cakap best memang bestlah tuuuu....TQ Tulipx...Seperti biasa bukan aku aje seronok dengan citer Korea ni tapi anak aku yang sulung tu lagi lebih suka sebab dia dok tergiler-gilerkan apa-apa yang Korea. Asal Korea sikit korang bolehlah rujuk kat anak aku selain dari kawanku Tulipx....hehehehe.... Tulipx, aku rasa anak aku tu boleh jadi assistant ko.... Berminat tak? hahahaha...

0 comments:

Post a Comment