Glitter Text
Make your own Glitter Graphics

Wednesday, August 19, 2009

What A Day

Posted by Peah

Sampai rumah dekat pukul 12.00 semalam. Penat giler. Mengantuk & lapar jangan citer. Tersangat-sangatnya. Nasib baik semua kerja dah settle. Fail-fail untuk meeting pun dah hantar ke Sime Darby Convention Centre pukul 10.00 malam and siap susun baik punya. Kalau nak tunggu esok pagi susun memang sure kena bambu punya. Bayangkan terpaksa compile 60 fail sorang-sorang untuk meeting. Dengan nak print colour lagi, dengan nak layan bos lagi, nak photostat lagi.. semua aku kena buat sendiri..mau tak kelam kabut. Kalau bagi aku bahan-bahan compilation awal-awal mesti tak macam ni. Semua bagi last minit. Dah petang baru bagi. Esok tu meeting. Aku cukup tak berkenan style kerja macam ni tapi apa boleh buat sebab aku makan gaji. kuang..kuang..kuang.. Layan ajelahhh... Aku rasa semua bos macam ni lah.. Bos baru ke, lama ke, semua sama ajeee...Nasib baik aku dah biasa buat kerja-kerja macam ni so takdelah gabra sangat. Kalau orang lain aku rasa dah lama dah give up. Kira terrerlah juga aku ni....kekekke.. Maklumlah, dah 19 tahun berkecimpung dalam bidang ni.

Pagi ni aku kena tinggal dengan office car sebab lambat. Jem teruk kat Setapak. Takkan aku nak suruh dia orang tunggu aku kot. Tak fair macam tu kan. So, aku suruh dia orang pergi dulu dan aku naik teksi kat Chow Kit. Berderet-deret teksi tunggu customer. Kalau nak ambil teksi kat opis hampehhh.... memang susah. Nasib baik pakcik teksi tu tahu jalan shortcut. Tak sampai 15 minit aku dah sampai sana. Bos aku pun tak sampai lagi. Kalau dia sampai dulu mau bising sebab tukang jaga registration tak sampai lagi (aku lah tuuu). Phewww... Legaaaa...

Panel tengah bersidang

Muka-muka toya yang kena standby

Melantak time

Cantik pulak aku tengok carpet & lampu dlm Ballroom dia.

0 comments:

Post a Comment