Glitter Text
Make your own Glitter Graphics

Friday, July 31, 2009

Kasut & Perfume

Posted by Peah


Aisey...camne boleh terminat perfume Britney Spears ni pun tak tahu...


Aku ni memang tak boleh berjalan mana-mana. Asal keluar aje mesti ada barang yang nak beli. Ni latest purchase aku.. Kasut dan perfume. Aku kalau beli perfume tak reti nak beli yang kecik. Mesti rembat yang 100ml punya. Macam tak puas pulak kalau beli botol kecil. So far, perfume yang aku beli semua ok bagi aku kecuali satu aje... perfume Diamond. Bak kata Tulipx..tak boleh nak cakuk... hahahah. Masa cuba sedap pulak bau dia...bila dah beli x ngam dengan aku. Bila pakai lama-lama jadi pening pulak. Rugi besar betul...Sudahlah beli botol besar. Bila nak let go, orang pun tak nak.....

Bab k
asut pulak jangan ceritalah... Asal berkenan di mata dan kaki habis semua aku beli. Aku tak kira brand. Janji cantik n selesa. Dah berkoyan-koyan kat bawah meja. Siap letgo kat member-member, sedara mara sebab terlampau meriah sangat. Tu belum stok yang kat rumah... bawah katil, dalam almari, dalam bilik anak aku, semuanya ada tersorok kasut aku... hahahaha takut terkantoiiii....



0 comments:

Post a Comment