Glitter Text
Make your own Glitter Graphics

Friday, July 31, 2009

Mari Mencuci Mata

Posted by Peah

Aku ni asal dapat parcel aje... tak kisah lah dari siapapun yang berkenaan mesti seronok gilerr... semalam dari Tulipx...SERONOK...harini pulak dari Ronastore...LAGILAH SERONOK...kalau Ana ada depan aku mau aku peluk cium dia....hehehehe... terlebih seronok pulak...


Yang kat atas ni Victoria Secret Tote dapat dari Tulipx semalam. Cantik dan besar. Puas hatilah kalau nak letak apa-apa barang. Baby saiz S pun boleh masuk....hahahaha.... Muah muah Tulipx...



Yang ni pulak beg-beg yang dibeli di Ronastore (mana lagi kalau tak Ronastore...) Semuanya favourite aku sebab besar-besar. Dua-dua pun jenama Liz Claiborne. Satu crossbody, satu lagi hobo. Beg crossbody ni memang favourite aku sejak azali lagi... hahaha... Kalau tak ada crossbody macam tak kena aje. Yang hobo beg tu pulak aku saja-saja gatal order. Kira Special Order gitewww... Tak sangka pulak cantik dan sesuai sangatlah untuk aku.. (perasan sungguh aku ni...hehehehe) ....Muah muah Ana...Terima kasih banyak-banyak. Tak sia-sia aje order warna ni. Memang cantik sungguh pada pandangan mata aku. Kebetulan pulak masa order tu tengah ada sale (sale apetah...).. Jadi takdelah mahal.. So marilah mencuci mata ya... hahahaha..


0 comments:

Post a Comment