Glitter Text
Make your own Glitter Graphics

Wednesday, July 22, 2009

Sebentar di Lorong Haji Taib

Posted by Peah

Adehhh dehhh dehhh dehhhh....Kepenatan terlampau hari ni.... Mana taknya, ingatkan hari Sabtu ni nak pi Lorong Haji Taib tapi rasa macam malaslah pulak sebab weekend kan aku buat kerja part- time. Apa lagi kalau bukan jadi bibik to my family. Tu belum masuk PIL aku yang nak datang lagi. Adeyyyy berganda-ganda.... Hahahahaha...

Hah...Bagi saper-saper yang kurang arif pasal Lorong Haji Taib ni mesti korang tertanya-tany
a apa aku nak buat kat sana. Biasalah tu time-time nak puasa ni. Pi shoppinglah.... Hahahaha... Shopping ape? Kalau nak tahu kat sinilah aku dapatkan bekalan aku.. Wehhhh, bukan bekalan dadah tau tapi bekalan buat kuih, biskut, kek dan macam-macam lagilah. Apa aje korang nak korang boleh cari kat sini. Semua adaaaa... Mana lagi kalau tak BAKE WITH YEN yang famous tu (famous ker?). Aku ni kira customer tetap BWY dah lebih 10 tahun dah... Lama tuuuuu.... Walaupun kat rumah aku dan Melawati ada jual benda-benda macam ni tapi aku suka beli kat BWY sebab boleh tengok CIK PON... AUWWWW GITUUU... HAHAHAHA... Takdelah, sebenarnya dah biasa beli kat sini. Takut beli kat tempat lain rasa biskut-biskut aku lari pulak... Itu pasallah aku suka beli kat BWY. Lagipun kalau ada short bahan-bahan aku boleh lari kejap (kira ngularlah tuuuu) . Bukan jauh sangat pun. Beli barang tadi pun ambil masa 30 minit. Aku keluar pukul 1.10 ... pukul 1.40 dah masuk balik ofis. Masa pi kedai tadi ramai customer dah start shopping barang nak buat kek, cookies and biscuits termasuklah aku.... Kuang3....


Takde lah banyak mana aku beli pun tapi kena seratus lebih lah jugak. Baik haku shopping kat Ronastore lagi bagus... Hahaha....Tepung, almond, cooking chocolate, chocolate chips, chocolate rice, dark chocolate dan semua jenis chocolate aku beli. Tak leh tahan aku tengok.. hahaha..... Aku ni hantu chocolate jugak dan bermacam-macam hantu lagilah....hehehehe...


So korang cuci-cucilah mata korang tu dengan bahan-bahan yang aku beli. Bagai nak rak aku bawak. Nak dekat 7 kilo aku pikul barang-barang yang aku beli. Sampai senget-senget badan aku... Peluhpun habis keluar.... dalam... luar... atas... bawah... semua ada... hahahaha....


P.S. Tak berani ambil gambar lebih-lebih kat kawasan tu sebab kiri kanan aku tadi banyak CIK PON.... Nanti dia orang ingat aku ambil gambar dia orang.... AUWWWW TAKUTTTTT...


0 comments:

Post a Comment